پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

عقب نشینی مجیدی مقابل اسکوچیچ| سرمربی استقلال پشیمان شد

  • کد خبر: ۹۸۴۳۵
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
عقب نشینی مجیدی مقابل اسکوچیچ| سرمربی استقلال پشیمان شد
فرهاد مجیدی از اظهاراتی که علیه اسکوچیچ انجام داده پشیمان است. او در تازه‌ترین مصاحبه خود از سرمربی تیم ملی بابت مصاحبه‌های اخیرش عذرخواهی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتقاد از اظهارات اخیر مجیدی حتی صفحات استقلالی را نیز دربر گرفته بود. مجیدی که فشاربسیاری را در روز‌های اخیر بابت مصاحبه‌هایش قبل و بعد از بازی با هوادار تحمل کرد، پیش از بازی با پیکان درجام حذفی بابت آن جملاتی که علیه سرمربی تیم ملی به کار برد، عذر خواهی کرد: «اعتراف می‌کنم که مقداری تند صحبت کردم. باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم هم مزید بر علت شد. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کند. می‌دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او هرطور که دوست دارد می‌تواند تیمش را بچیند.»

مجیدی در ادامه حرف‌هایش گفت: «باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید شأن بیشتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با سرمربی تیم ملی دارم، اما می‌خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارند جز پرچم سه رنگ ایران.»

سرمربی استقلال سپس به بازی با پیکان اشاره کرد. دیداری که باید دو هفته قبل برگزار می‌شد: «پیکان نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داد. ما فرصت اشتباه نداریم. از بازیکنانم به خاطر تمریناتی که پشت سر گذاشتند ممنون هستم. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.» سرمربی استقلال درباره نقل وانتقالات تیمش هم این توضیحات را داد: «ما یک بازیکن برزیلی می‌خواستیم، اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم او را جذب کنیم. یک بازیکن دیگر پیشنهاد دادیم و امیدوارم بتوانیم او را جذب کنیم. باید بگویم آمانوف بازیکن خوبی است. مدت‌ها است او را می‌شناسم. امیدوارم بتواند خط هافبک ما را تقویت کند. آمانوف درتیم ما به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و از طرفی کارشناسان معتقدند استقلال به یک بازی‌ساز نیاز دارد. او را از قبل می‌شناختم. بازی‌های ازبکستان را می‌دیدیم و آنالیز می‌کردیم. بازیکن بسیار جوان و خوبی است. فکر می‌کنم می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند.»

چرا عارف آقاسی از استقلال جدا شد؟ سرمربی استقلال درباره جدایی این بازیکن هم توضیحاتی دارد: «عارف آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود. او حدود یک ماهی بود که با ما صحبت می‌کرد و دوست داشت جدا شود. به خاطر مسائل روحی و روانی و شرایطی که از زندگی در تهران داشت دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. به خاطر مسائلی که پیش آمد اجازه دادیم برود. جزو برنامه‌های خروجی ما نبود و با توجه به پست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن جذب کردیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->